Бос жұмыс орындары
1. КОМПЛАЕНС-ОФИЦЕР
«Ұлттық геологиялық қызмет» АҚ
Толық жұмыс күні
Міндеттері:
- комплаенс мониторингін жүргізу;
- комплаенс тәуекелдерді талдау және бағалау;
- мүдделер қақтығысын реттеу;
- жыл сайынғы негізде Қоғамның Комплаенс бағдарламасын әзірлеу және оның орындалуын бақылау;
- разработка и актуализация стандартов и политик в области комплаенс;
- қоғамның Іскерлік этика кодексін әзірлеу және өзектендіру;
- мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесе контрагенттерге кешенді тексеру жүргізу;
- бастамашылық ақпараттандыру желісін енгізу;
- коммуникация және комплаенс саясатын енгізу;
- комплаенс бағыттарын ұстану және бақылау;
- комплаенс саясатын бұзған жағдайда тергеу жүргізу;
- реттеуші органдармен және комплаенс қызметімен өзара іс-қимыл;
- • бастамашыл ақпараттандыру желісі бойынша келіп түскен хабарламалар бойынша тергеу жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар:
- жоғары құқықтық/экономикалық білім;
- бизнес менеджмент, экономика, қаржы немесе құқықтану саласында магистр немесе PhD дәрежесінің болғаны жөн.
Біліктілік талаптары:
- қызметтің функционалдық бағыттарына сәйкес келетін кемінде 5 жыл жұмыс өтілі;
- комплаенс саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде комплаенс саласындағы басшы лауазымдарында, аудит тобында (тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау, құқықтық сүйемелдеу жүйесінің аудитін қоса алғанда) немесе басшы лауазымдарында (дербес бөлімше басшысынан төмен емес) кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
- комплаенс және этика мәселелері бойынша ішкі корпоративтік құжаттарды, стандарттарды, саясат пен рәсімдерді әзірлеудегі, сондай-ақ комплаенс-рәсімдер шеңберінде бизнес-процестерді мониторингілеу жөніндегі іс-шараларды, тергеулер жүргізудегі, этика және комплаенс саласындағы есептілікті қалыптастырудағы тәжірибе мен дағдылар;
- сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, ақшаны жуу және терроризмді қаржыландыру, экстра-аумақтық юрисдикциясы бар шет мемлекеттердің санкциялары мен халықаралық санкцияларды қоса алғанда халықаралық практикалар мен стандарттарды, Қазақстан Республикасының комплаенс саласындағы заңнамасын жақсы білу;
- бизнесті және Қоғамның коммерциялық қызметін жақсы түсіну;
- стратегиялық басқару және шешімдер қабылдау, этика және комплаенс бағдарламасын әзірлеу және іске асыру, холдингтік компанияларда Корпоративтік мәдениет құру саласындағы халықаралық (жақсырақ) тәжірибе мен дағдылар;
- стратегиялық басқару және шешімдер қабылдау, этика және комплаенс бағдарламасын әзірлеу және іске асыру, холдингтік компанияларда корпоративтік мәдениет құру саласындағы халықаралық (жақсырақ) тәжірибе мен дағдылар.
Түйіндеме 2024 жылғы 16 қыргүйектен кешіктірілмей қабылданады.
- 13-00 — 14-30 түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейінгі 8 сағаттық жұмыс күні.
Барлық қосымша ақпарат келесі нөмір арқылы: HR қызметі 8 (7172) 57-93-59 Эл. пошта: n.ospanova@geology.kz
2. ПЕРСОНАЛДЫ БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНІҢ БАСШЫСЫ
«Ұлттық геологиялық қызмет» АҚ
Қажетті жұмыс тәжірибесі: 5 жыл
Адами ресурстарды басқару саласындағы практикалық біліммен қатар ұйымдастырушылық-кадрлық әлеуетті дамыту мақсатында қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді, сондай-ақ туындаған мәселелерді шешу жолдарын анықтайтын сарапшының дағдылары болуы маңызды.
Міндеттері::
Қоғамның даму жоспарының бейіндік мәселелері бойынша ақпаратты, өндірістік мүмкіндіктерді, қызмет көрсету технологиясын, қоғамның есептілігін жасау және келісу тәртібін, шарттарды жасасу мен оның орындалу тәртібін, өндіріс, еңбек пен басқарудың экономикасы мен ұйымдастыруын, еңбек заңнамасы мен ішкі еңбек тәртібінің қағидаларын меңгерген;
Мансапты жоспарлау саясаты, персоналды үздіксіз даярлау жүйесін құру негізінде басшылық лауазымдарға ұсыну үшін кадрлар резервін қалыптастыру және дайындау бойынша жұмыс жүргізеді;
Персоналды басқару қызметін жоспарлау, бағалау және түзету үшін негіз ретінде бөлімшенің жылдық бюджеттері мен жоспарларын, қызметінің негізгі көрсеткіштері мен мақсаттарын әзірлеуді қамтамасыз етеді;
Материалдық ынталандырудың икемді саясатын іске асыру, еңбек жағдайларын жақсарту, оның мазмұны мен беделін арттыру, құрылымдар мен мемлекетті ұтымды ету, еңбек тәртібін нығайту негізінде барлық санаттағы қызметкерлердің еңбек уәждемесін арттыру жөніндегі шаралар кешенін әзірлеуді ұйымдастырады және үйлестіреді;
Қызметкерлерді кешенді бағалау жүйесін және олардың қызметінің нәтижелерін әзірлеуге, персоналды қызметтік кәсіби ілгерілетуге, аттестаттау өткізуді жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға қатысады;
Еңбек заңнамасына, Қоғам актілеріне сәйкес қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды және жұмыстан босатуды уақытылы ресімдеуді, жеке құрамды есепке алуды, қызметкерлердің қазіргі және өткен еңбек қызметі туралы анықтамалар беруді, қызметкерлердің еңбек кітапшалары мен өзге де құжаттарын сақтауды және толтыруды, кадр бойынша белгіленген құжаттаманы жүргізуді, сондай-ақ қызметкерлерді көтермелеу мен марапаттауға ұсыну үшін материалдар дайындауды бақылайды;
Жұмыс уақытын есепке алуды, демалыс кестелерін жасауды және орындауды, қоғам бөлімшелеріндегі еңбек тәртібінің жай-күйін және қызметкерлердің ішкі еңбек тәртібін сақтауын бақылауды қамтамасыз етеді;
Басқарудың әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-психологиялық әдістерін, кадр жұмысының озық технологияларын енгізу негізінде Қоғам персоналын басқару процестерін жетілдіруді қамтамасыз етеді.
Білімге қойылатын талаптар
адам ресурстарын басқару саласындағы жоғары құқықтық/экономикалық білім
Біліктілік талаптары:
мамандығы бойынша практикалық жұмыс өтілі кемінде 5 жыл, оның ішінде басшылық лауазымдарда кемінде 2 жыл, сондай-ақ компьютерде жұмыс істеу дағдыларын (Internet желісінде, Microsoft Windows операциялық жүйесінде, Microsoft Office базалық бағдарламаларымен: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook бағдарламаларында персоналды есепке алу бойынша жұмыс дағдыларын меңгерген, оның ішінде 1С ЗУП) меңгерген болуы;
ағылшын тілін А2 деңгейінен төмен емес деңгейде білу (құпталады);
HR GENERALIST және т.б. сертификаттарының болуы құпталады.
Түйіндеме 2024 жылғы 16 қыргүйектен кешіктірілмей қабылданады
13-00 — 14-30 түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейінгі 8 сағаттық жұмыс күні
Барлық қосымша ақпарат келесі нөмір арқылы: HR қызметі 8 (7172) 57-93-59
Эл. пошта: n.ospanova@geology.kz
3. ТӘУЕКЕЛ-МЕНЕДЖЕР
«Ұлттық геологиялық қызмет» АҚ
Қажетті жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл
Толық жұмыс күні, толық күн
Міндеттері:
- Тәуекелдерді басқару жүйесінің жекелеген әдістері мен нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзектендіру.
- Тәуекелдерді басқару жүйесінің мониторингі, бизнес-процестер, бизнес бағыттары бойынша тәуекелдер карталарын өзектендіру.
- Тәуекелдерді басқару бойынша қолданылатын әдістер мен іс-шараларды талдау.
- Ұйымда қабылданған тәуекелдер жіктемесіне сәйкес тәуекелдердің әртүрлі түрін басқару бойынша әдістемелер әзірлеу.
- Тәуекелдерді сипаттау және өзектендіру бойынша ақпарат жинау, жұмысты ұйымдастыру және қызметкерлердің жұмыс сапасын бақылау.
- Бөлімше басшысы мен тәуекелдер жөніндегі іс-шараларға жауапты қызметкерлер үшін тәуекелдер туралы талдамалық ақпаратты ұсыну.
- Қызметкерлерге жаңа тәуекелдерді анықтауға және бағалауға көмектесу.
- Күнделікті негізде тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ету.
- Тәуекелдерді басқаруға қатысты мәселелерді анықтау және тіркеу.
- Тәуекелдер картасын, тәуекелдер тізілімін, тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын өзектендіру.
- Тәуекелдерді басқару процесінің бөлігі ретінде төтенше және дағдарысты басқару процесін құжаттау.
- Іске асырылған тәуекелдер туралы ақпаратты жинау, жүйелеу, талдау (іске асырылған оқиғалар статистикасы)
- Өзінің жауапкершілік аймағындағы барлық тәуекел бойынша ақпаратты бірыңғай тізілімге шоғырландыру.
- Тәуекелдер мониторингі және тәуекелдерге әсер ету жөніндегі іс-шаралар мониторингі.
- Тәуекелдерді талдау мен бағалауды ұйымдастыру және жүргізу.
- Тәуекелдер тізілімін анықтау, тәуекелдер картасын құру.
- Ұйымның тәуекелге жауапты қызметкерлерімен бірлесіп тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шараларды әзірлеу.
Қосымша:
- Тәуекелдерді басқару бойынша мамандандырылған бағдарламалармен жұмыс тәжірибесі қажет;
- Шектеулі өкілеттіктер, басшы қойған міндеттерді орындау;
- Өз білімін, дағдыларын және кәсіби құзыреттілігін жетілдіру үшін үздіксіз кәсіби дамуды қолдау;
- Басшы қойған міндеттерді орындау;
- Тәуекел менеджерінің кәсіби этика нормаларын сақтау;
- Кәсіби этика нормаларын сақтау./
Шарттар:
- 3 жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі/
Шарттар:
- 13-00 — 14-30 түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейінгі 8 сағаттық жұмыс күні
Барлық қосымша ақпарат келесі нөмір арқылы: HR қызметі 8 (7172) 57-93-59
Эл. пошта: n.ospanova@geology.kz
4. СЫРТҚЫ БАЙЛАНЫСТАР ЖӘНЕ МАРКЕТИНГ ДЕПАРТАМЕНТІНІҢ АҒА МЕНЕДЖЕРІ (ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС МАМАНЫ)
«Ұлттық геологиялық қызмет» АҚ
Қажетті жұмыс тәжірибесі: 5 жыл
Толық жұмыс күні, толық күн
Міндеттері:
- шетелдік ұйымдардың өкілдері мен делегацияларын қабылдау шараларын ұйымдастыру;
- Қоғам қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерге шығуын ұйымдастыру, Қоғам қызметкерлеріне консультативтік және өзге де көмек көрсету;
- маркетингті бақылауды ұйымдастыру (кері байланыс, ситуациялық талдау);
- конференциялар мен форумдарға ақтысу мақсатында қызметкерлердің шетелге шығуын қамтамасыз ету, шетелдік делегациялар мен азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру;
- қызметтердің тұтынушылық қасиеттері негізінде ұйымда маркетингтік саясатты әзірлеу.
Талаптар:
- intermediate деңгейінен төмен емес жоғары экономикалық, маркетинг ағылшын тілін білу
- кемінде 5 жыл практикалық жұмыс өтілі
Шарттары:
- 13-00 — 14-30 түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейінгі 8 сағаттық жұмыс күні
Барлық қосымша ақпарат келесі нөмір арқылы: HR қызметі 8 (7172) 57-93-59
Эл. пошта: n.ospanova@geology.kz